HappySimmer-Play With Life

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av HappySimmer - 19 februari 2014 13:30

Hejsan svejsan!


Igår så gjorde jag en ny sim som jag döpte till Eveline Dill men hon kallas för Eve (Utalas Ive).

Så nu tänkte jag visa henne!


 

Här är hon! Jag blev faktist väldigt nöjd med henne! Vad tycker ni?


Eve har precis flyttat från sina föräldrar i Sunset Valley till den lilla staden Twinbrook. Eve har alltid varit den simmen som har velat hjälpa andra, så när hon flyttade så sökte hon efter ett jobb på sjukhuset. Efter några dagar så ringde de från sjukhuset och sa att hon fick jobbet.

Eve är en barnslig sim som har kvar det mästa av leksakerna från när hon var liten. Att läsa tycker Eve är väldigt avkopplande och hon kan också skriva ibland.

Här kommer lite mer bilder!   

 

Tuffing!   

 

Aah sommaren.      

 

Fruit ninja!   

 

Mysigt!     

     

En kväll när Eve var i parken så blev plötsligt en sim sjuk. Eftersom att Eve jobbar med sjukvård så gick hon lugnt fram till simmen och började undersöka henne med några konstiga apparater. Tillsist så kom hon fram till att en spruta var svaret. Det funkade men det såg ut att göra ont. Aj!


Idag har jag också kollat på några simsvideos på youtube för att jag är hemma och sjuk.

Jag tänkte visa er några!

Hoppas ni gillar dem!  



Presentation


Hej hej!
Jag är en 11 årig tjej som älskar djur, natur och såklart att spela sims.
Ni kanske redan har sett att den här bloggen kommer att handla om Sims 3.

Hoppas ni gillar den.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards