HappySimmer-Play With Life

Direktlänk till inlägg 13 maj 2014

Bara roliga saker!

Av HappySimmer - 13 maj 2014 20:02

Hej hej!   

Jag hade tänkt att visa några roliga videos och några roliga bilder i det här inlägget!   


         

Alla bilderna här ovanför är från en sida som heter simsgonewrong.tumblr.com ! Det finns jättemånga roliga simsbilder där så den sidan kan jag rekomendera! Den hittar ni HÄR !   



Här kommer videos där dom har översatt simska till Engelska!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av HappySimmer - 14 maj 2014 21:20

Hej allihopa!    Skaparna av Sims 4 har släppt en video där de visar Skapa En Sim i The Sims 4!     Jag ska visa den här! Visst ser det roligt ut!!    Jag längtar jättemycket! Gör ni det? ...

Av HappySimmer - 13 maj 2014 16:34

Hej på dig!    Ni kanske har sätt att jag har en ny header och nya färger på bloggen! Jag kände att jag kanske inte skulle ha kvar min gamla vinter-header så jag har gjort en ny som jag har satt upp! Jag tycker själv att den blev ganska bra! Vad ty...

Av HappySimmer - 13 maj 2014 15:33

Hejsan!    Jag har varit sjuk idag så jag har spelat lite sims! Jag fick en ide att jag skulle göra en sim som skulle laga alla maträtter som finns i sims så det har jag gjort! Jag kom också på att jag ska skriva om alla maträtter här på bloggen så...

Av HappySimmer - 9 maj 2014 19:01

Hejsan svejsan!    För kanske några veckor sen så la jag upp Youtube-videos om Fruitacy Challenge av Christina Sea den första och andra delen! Hon har gjort mer videos om samma sim så jag tänkte visa dom nu!      Del 3: Del 4: Del ...

Av HappySimmer - 9 maj 2014 18:09

Hejsan allihopa!      Jag har inte skrivit så mycket på bloggen men jag kan väl säga att det är för att jag inte har haft något att skriva om direkt och att jag glömde datorn hos mamma. Men tack så mycket ni som har kollat in lite på min blogg va...

Presentation


Hej hej!
Jag är en 11 årig tjej som älskar djur, natur och såklart att spela sims.
Ni kanske redan har sett att den här bloggen kommer att handla om Sims 3.

Hoppas ni gillar den.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards