HappySimmer-Play With Life

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av HappySimmer - 9 februari 2014 20:36

Hejsan alla simsare!

Jag är tillbaka nu med min pappas förra dator!    

Nu när jag har fått en ny dator så har jag också fått ett nytt sims nämligen The Sims 3 Drömjobb som jag har velat ha i evigheter!!    Har också förbokat The Sims 4!!!    Kan inte vänta!!


Tyvärr så är ju alla mina gamla familjer fortfarande på min gamla dator så jag har ju fått göra nya. Men det är lika bra det!

Jag har bland annat gjort en PGC utmaning! (Om ni undrar vad PGC är så har Alltomsims en bra beskrivning här)


Här är min startsim!


 

Hon heter Emma Gran och grön och blå hårfärg och lila-rosa ögon!

Ni kommer nog att få se mer av Emma och hennes familj här på bloggen!


Nej nu måste jag göra mig i ordning för att sova! Det är skola imorgon!


//HappySimmer    

Presentation


Hej hej!
Jag är en 11 årig tjej som älskar djur, natur och såklart att spela sims.
Ni kanske redan har sett att den här bloggen kommer att handla om Sims 3.

Hoppas ni gillar den.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards