HappySimmer-Play With Life

Alla inlägg under april 2014

Av HappySimmer - 18 april 2014 17:10

Hejsan svejsan!   


I mitt förra inlägg så hade jag skrivit att jag har gjort en Fruitacy Challenge och jag tänkte visa er nu de videorna som jag blev inspirerad av!


De här videorna tycker jag är väldigt bra och om ni också tycker det, så kan ni också följa hon som har gjort dem på Instagram (om ni har det)! Hon heter seasimmer på Instagram!   



Det var de videorna jag ville visa! Ni får väldigt gärna säga till i kommentarerna om det är någon bra Youtube-video som ni vill tipsa om!    

Av HappySimmer - 18 april 2014 16:43

Hejsan allihopa!   

Jag har inte bloggat så mycket för att jag helt enkelt inte haft någon lust att göra det plus att jag fick ett nytt spel så jag ville spela det istället för Sims. Men nu är jag tillbaka med nya idéer, nya simmar och nya hus!

Jag tänkte visa dem nu:


 

Detta är min nya sim Ana Willsson som jag är väldigt stolt över!   

 

   Och det här är hennes söta katt som jag inte kommer ihåg namnet på. (Typiskt   )


 

Jag har också börjat med en ny utmaning som heter Fruitacy Challenge! Det är faktist väldigt roligt! Om ni vill veta vad den går ut på och hur man gör den så kan ni kolla den instruktionen som jag andvände HÄR!

Men ialla fall så heter simmen Melony Fruity och är inspirerad av en vattenmelon!      Hennes katt är adopterad av en granne och jag har tyvärr glömt bort vad den heter.


Jag hade inga fler bilder nu men det kommer flera idag kanske! Det skulle vara mycket till hjälp om ni skrev i kommentarerna vad ni skulle vilja läsa om på bloggen!   


PS: Som ni kanske förstår så har jag köpt Sims 3 Husdjur!      

Presentation


Hej hej!
Jag är en 11 årig tjej som älskar djur, natur och såklart att spela sims.
Ni kanske redan har sett att den här bloggen kommer att handla om Sims 3.

Hoppas ni gillar den.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards