HappySimmer-Play With Life

Alla inlägg den 12 november 2013

Av HappySimmer - 12 november 2013 20:50

Hejsan på er.

Jag har inte skrivit så mycket i bloggen från när jag startade den. (Bara ett inlägg   )

Problemet var att det har varit ganska mycket läxor i skolan dom senaste dagarna så jag har varit ganska mycket upptagen.


Men i alla fall så kommer jag att starta bloggen på allvar i morgon, ni kommer bland annat att få se min favoritfamilj från min pappas dator imorgon!    


//HappySimmer


Tänkte bjuda på en liten simsvideo också som jag gillar.   

Jag gillar den för att jag tycker att simmen ser så glad ut när alla andra simmar vinkar åt henne och du känner jag mig också glad.


(Hon får också prata med Barack Obama och det är inte illa   )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej!
Jag är en 11 årig tjej som älskar djur, natur och såklart att spela sims.
Ni kanske redan har sett att den här bloggen kommer att handla om Sims 3.

Hoppas ni gillar den.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards